e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Moda, zakupy itp.  (Przeczytany 2124675 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 10:22
Maju bardzo mi się podobają Twoje myszowate botki

kamyczku ty masz problem,że cholewki są za szerokie, a ja znowuż klnę,że robię za wąskie...
 ::)

Gabiś

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 10:25
Maju śliczne buciki!!!]
loona jeszcze raz Cię namawiam na ten pomarańcz!!! Ja mam pomarańczowy szalik i super pasuje do brązów i czarnego!!!

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 11:30
zobaczcie jakie perełki znalazłam na allegro
;D :D ::)

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 11:32
pokazuj pokazuj  :tupot: :tupot: :tupot:

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 11:37

Offline pomarancza Kobieta

  • entuzjasta
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 11:39
hehe,  Mariolka, niezłe  ;D

Offline tylunia Kobieta

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 11:43
ooo watek dla mnie  ;D ja sie bardzo ciesze ze fiolet wchodzi w tym roku bo chcialam sobie kupic fioletowe botki rok temu to moglam sobie pomarzyc  ::) a teraz moze cos znajde  ;D ;D ;D a ta fioletowa torba z HM swietna  ;D ;D ;D kurcze ja ma ostatnio szal na dziki pomarancz wszyscy zwracaja mi uwage ze po oczach daje  ;D
ja niestety nie dobieram torebek do butow bo z butami ciezko w roznych kolorach  ::)


Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 15:55
Które lepsze  ???

1.




2.


"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 16:09
w sensie fason czy kolor?

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 16:12
w sensie fason  ;D Potrzebuje jakichś cichobiegów na jasień, bo mam tylko z obcasami wielgachnymi, a teraz to średnio wskazane w moim stanie :P
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 16:13
ciekawe czy mozna odpiac ten krzyzacki wisior z tych pierwszych.. ;D

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 16:15
hyhy  :D W sumie mi nawet nie przeszkadza ;)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 16:20
do mnie chyba te pierwsze bardziej przemawiaja ;)

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 18:15
Ania te pierwsze super :)

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 18:23
a mi sie te 2 bardziej podobają ;D

A tak wogóle to watek rozrasta sie w zastraszającym tempie, jeden dzień a tu juz 3 strony do nadrabiania  ;D ;D

Gabiś

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 18:52
Aniu te 2!!!! Super!! Gdzie takie butki można kupić ????

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 18:54
Jak dla mnie oba sa super!

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 19:12
Jaaaaa no to wsio wiem ;D ;D ;D znaczy, że nic :) Zapytam męża...ten to mi doradzi buhahahahaha

Gabiś - wiadomo, że allegro ;D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 19:53
dzis z rybką oblookałyśmy tą torebkę- kolor fajny ale nie taki intensywny jak na zdięciu. Ogólnie fajna ale ma jeden minus- nie jest zamykana na zamek tylko na guzik tak wiec w razie ulewy wsio mokre, i strach wchodzić do autobusu- łatwy kąsek dla złodzieja.

Ale ogólnie fajna :).

poza tym moda na ten sezon zwaliła mnie i Rybkę z nóg ;D
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline elisabeth81 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 19:57
Z teg oz widziałam to królują lakierowane buty i torby. A fioletowe torby lakierowane właśnie widziałam w QUAZI. Całkiem całkiem  ;)

Offline milenaw Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08-09-2007
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 20:03
dzis z rybką oblookałyśmy tą torebkę- kolor fajny ale nie taki intensywny jak na zdięciu. Ogólnie fajna ale ma jeden minus- nie jest zamykana na zamek tylko na guzik tak wiec w razie ulewy wsio mokre, i strach wchodzić do autobusu- łatwy kąsek dla złodzieja.

To była pierwsza rzecz na którą zwróciłam uwagę :( No ale już kiedyś miałam torebkę na zatrzask i jakoś się sprawdziła :D Tylko, ze dziś w H&M nie był9 już tych fioletowych.

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 21:04
Martynka buty super! Gdzie zakupiłaś? Ja szukam czarnych oficerek i na razie nic ciekawego mi sie w oczy nie rzuciło...

I tez uwielbiam kolorowe rajstopy :)

Ostatnio co kupiłam to zamszowe, fioletowe kozaki z bucikowa, ale jeszcze nie doszły do mnie. O takie:


A! i nie wiem czy kupic jakąś kurtkę na zimę czy plaszcz... No i w jakim kolorze też pojecia nie mam... Moze cos poradzicie? Bo cos by sie przydalo nowego w tym roku.

Gabiś

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 21:07
Ja mam na teraz białą kurtkę a raczej taki krótki płaszczyk. A na zimę podobają mi się kremowe płaszczyki, albo własnie śliwkowe.

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 21:20
A ja chyba sobie kupie kolorowe rajstopy :)

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 22:10
Dzieki kolorowym rajstopkom można super ożywić każdy ciuch... moje ulubione to fioletowe i czerwone - mam wtedy nogi jak u boćka ;D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 22:13
Moze i tak, ale jakos tego nie czuje jednak.....

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 22:13
prima moda - Poznań

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 22:27
Rybka, kup, załóż i obadasz ;D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 22:39
chyba mam jakies turkusowe w szufladzie.....

Gabiś

  • Gość
Odp: Moda, zakupy itp.
22 września 2008, 22:40
A ja mam kilka par kolorowych rajstop i nie mam odwagi ich zakładać  :P :P wydaje mi się że  mam grubsze i krótsze nogi...