e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Tylko miłość da Nam dozgonne szczęście!!! 16.08.2008r-Ola & Bartek  (Przeczytany 22265 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline akayu Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 27.06.2009
kolega Wam bardzo fajne foty zrobil,mnie sie podobaja

Offline ania24polska Kobieta

  • uzależniony
    • Ania i Michal
  • data ślubu: beż ślubu najlepiej :)
te sianko to super pomysl

Offline kacha8609 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.06.2011r.
Kolega spisal sie na medal bo zdjecia wyszly cudnie!! Super pomysl z tym sianem :D

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
Amator,tylko ma dobry sprzet i lubi pstykać!No to następna porcyjka...

























 :-* :-* :-*

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017


Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
zbliżenia na Wasze buźki ekstra  :D

Offline kacha8609 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.06.2011r.
super  :o :o   :szczeka:   jeszcze chcemy :D

Morgan

  • Gość
zdjecia super, szczena opada...

Offline KashDar Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 14.06.2008r. godz. 17.00
Musze przyznać, ze fotki ekstra, chociaż nie bardzo w moim stylu takie klimaty z siankiem  ;D

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline Kasiuniuńka Kobieta

  • zapraszam!!!
  • bywalec
  • data ślubu: 02.08.2008
no wklejaj wklejaj!!!

Offline Natienka Kobieta

  • ...ubi tu, ibi ego...
  • uzależniony
    • Nasze filmy ślubne
  • data ślubu: 21 czerwca 2008
O wow normalnie zbieram szczenę z podłogi..... niesamowicie!!

Zazdroszczę... pożyczysz kolegi?  :P

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
zdjęcia są powalające, pozwól, że się pozbieram z podłogi ....

qrcze niesamowite fotki

buziaki  :-* :-*

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
 :-* :-* :-*

Takie ciepłe słowa w brzydki poranek.... ::)

To lecimy dalej!

Przystanek nr2-rzeczka!














Morgan

  • Gość
super pogoda, super tło! rewelacja~!!!

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
2 pierwsze zdjęcia z ostatniego postu ŚLICZNE  :o :o

Offline kamizka Kobieta

  • bywalec
cytowanie, patrz Regulamin-pisanie postów pkt.15

zgadzam sie z basią
« Ostatnia zmiana: 15 października 2008, 09:00 wysłana przez Maja »

Offline Agatha

  • entuzjasta
znowu jestem, fantastyczne zdjęcia

Offline Beacia Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 19. 07. 2008 r.
 :szczeka: :szczeka: :szczeka:

Nic nie napiszę bo muszę się pozbierać...

Offline KashDar Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 14.06.2008r. godz. 17.00
Śliczne zdjęcia, wydają się jakieś takie nierzeczywiste, szczególnie niebo wygląda bajkowo  :)

Offline chodasia Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 25.10.2008:list_milosny:
Super zdjecia, szczegolnie te z sianem. Zawsze mi sie takie podobaly. :-*

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
 :-* :-* :-*

Bardzo nam miło,że się podobaja.Te zdjęcia były robione spontanicznie-jadąc do celu którym była....zobaczyliśmy balot,rzeczke i dalej pole słoneczników  ;D Niestety były troszke oklapłe,ale postanowiliśmy wziąć jeden na nasza sesję.

Dołączam jeszcze dwa zdjęcia z poprzedniego postu bo sie nie chciały ładować  :P

fotka usunięta za względu na nieregulaminowe rozmiary





Przystanek nr 3-słoneczniki!







Idziemy...







Wydma Czołpińska!




« Ostatnia zmiana: 16 października 2008, 09:13 wysłana przez Maja »

Offline Kasiuniuńka Kobieta

  • zapraszam!!!
  • bywalec
  • data ślubu: 02.08.2008
w tych slonecznikach bombowe..
jeszcze!!!

Offline akayu Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 27.06.2009
sloneczniki swietne ;D

Offline chiquita_84

  • Chuck Norris
Świetne zdjecia zaczynam żałować że nie chciałam zdjęć .... tak łatwo można było je zrobić tylko pomysł i aparat ....

Offline kacha8609 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.06.2011r.
Zdjęcia bomba :D mieliście super pomysł :) macie śliczną pamiątkę :D

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
zdjęcie nóżek w piasku bombowe  :brawo_2: :brawo_2: :brawo_2: :brawo_2: :brawo_2:

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
A mnie bardzo podoba się to zdjęcie na drodze, jak trzymacie się za ręce ;D
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline mystikala Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 16.08.2008
 :przytul: :przytul: :przytul:


To była świetna przygoda.Troche szalony pomysł,ale jaka pamiątka...Założeniem było morze,ale pod koniec sierpnia juz było zimko,wiec pojechaliśmy do łeby,żeby w razie czego mieć alternatywę.Nasz kolega miał wizję,żeby zrobić zdjęcia na wydmach-coś a'la pustynia.I udało się.Trafiła nam się świetna pogoda,no i ani żywej duszy.Byliśmy sami co bedzie widać na zdjęciach.Wybraliśmy wydmy Czołpińskie(polecam!).Jest o wiele mniej ludzi no i dochodzi sie laskiem ok.2km wiec nie czuje sie tej odległości tym bardziej w sukni ślubnej  :P Co ja tu będe gadać-fotki chcecie przecież  8) A no i jeszcze jedna znad rzeczki która mi usunęli  :P