e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: wasze sukienki poprawinowe  (Przeczytany 11838 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 14:17
Poszukuje suki na poprawiny i jak narazie nic mi się nie podoba.prosze wklejcie zdjęcia waszych sukni.

Offline Gemini Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 14:20

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 15:41
dziękuje, te akurat przeglądałam i nic mi się raczej nie podoba :( .Dlatego chciałam zobaczyć suknie poprawinowe naszych forumek.

Offline Antalis

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 16:03
To wystarczy poszukac w relacjach - tam znajdziesz fotki :)

Offline dosiado Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 16:15
Ja miałam taką sukienkę poprawinową:
na wieszaku:



a tu na mnie:




Przepraszam, że zdjęcia są "bokiem", ale nie umiem ich odwrócić - będę wdzięczna gdy ktoś to zrobi :)

Offline dosiado Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 16:19
oj przepraszam - dwa razy to samo... Jeszcze jedna fotka z poprawin:


Offline Antalis

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 17:05
To ja pomoge:

Offline Antalis

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 17:10
A to moja "suknienka " poprawinowa  :mrgreen: Nie chcialam kiecki bo nie dosc ze nie lubie to jeszcze bylo mi duzo wygodniej w spodniach a i podczas zabaw nie musialam sie obawiac o nic :P. No i nie mam figury do kiecek :(

Offline gosiaczekk Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 17:16
Cytat: "Antalis"
No i nie mam figury do kiecek


To teraz walnęłaś... Jak Ty nie masz figury do kiecek to kto ją ma. Rozbawiłaś mnie tym tekstem hahaha

Offline Antalis

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 17:22
Cytat: "gosiaczekk"
Jak Ty nie masz figury do kiecek to kto ją ma.

To to widac na Twoich zdjeciach-lachon z Ciebie :)
Mnie sie strasznie podoba ta - ale mam za duza dupe do niej.

A jako poprawinowa mogłay by ckoloru takiego

Lub takiego ( fotka troche przejaskrawiona )

Offline Migotka Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
27 listopada 2006, 18:48
ta niebiesciutka cudna... tez chce taka   :hopsa:

Offline ilka2 Kobieta

  • entuzjasta
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 15.09.07 cywilny, 22.09.07 kościelny
wasze sukienki poprawinowe
28 listopada 2006, 18:58
A mi sie podobaja takie....ale z racji tego że poprawin nie przewidujemy moge sie tylko obejśc smakiem :lol:



Offline milenaw Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
28 listopada 2006, 20:36
ilka2, Sukienki śliczne. Nie martw sie ja też nie robię porawin i nawet myślałam czy się nie przebierac (żeby mieć taką sukienkę), ale stwierdziłam że chcę byś w sukni ślubnej tak długo jak tylko się da :wink:

Offline Antalis

wasze sukienki poprawinowe
28 listopada 2006, 20:39
Cytat: "milenaw"
stwierdziłam że chcę byś w sukni ślubnej tak długo jak tylko się da

Mądra decyzja - wszak to tylko ra zw zyciu. Zobaczysz jakie to niesamowite uczucie :)

Offline milenaw Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
28 listopada 2006, 20:41
Antalis, Już nie mogę się doczekac. na początku podchodziłma tak sceptycznie do tego wszystkiego a teraz już mi sie to zaczyna podobać :) między innymi dzięki forum.

wasze sukienki poprawinowe
29 listopada 2006, 17:19
Ilka2 możesz powiedzieć gdzie znalazłaś te sukienki???a moze wiesz gdzie można takie kupić? są naprawdę bardzo ładne.Mi marzy się sukienka za kolana-taka nierówna, zwiewna,delikatna.

Offline ilka2 Kobieta

  • entuzjasta
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 15.09.07 cywilny, 22.09.07 kościelny
wasze sukienki poprawinowe
29 listopada 2006, 18:37
milenaw, ja mam wyjście awaryjne  :D  :D  :D

jest opcja że taka kiecunie sprawię sobie na cywilny :D  :D  :D

lubczyk.ml, z nierównych znalazłam taką:

i taka...a to to jest bbaaarrrddddzzzooo ładniusia


Namiary na firme posyłam privem ale juz mówie z góry że z tego co wiem w Polsce nie ma przedstawiciela. Ale zawsze można dac uszyć takie cudeńko :D

wasze sukienki poprawinowe
30 listopada 2006, 11:08
Ilonka wielkie dzeii,naprawdę. ja jestem baaardzo wybredna ale ta ostatnia różowa sukienusia jest boska.wielkie dzięki. :D

Offline Migotka Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
30 listopada 2006, 20:46
rozowa - BOSKA :!:

Offline carlunia Kobieta

  • maniak
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 10.02.2007 Cywilny~16.06.2007 Kościelny
wasze sukienki poprawinowe
30 listopada 2006, 23:31
Cytat: "milenaw"
ilka2, Sukienki śliczne. Nie martw sie ja też nie robię porawin i nawet myślałam czy się nie przebierac (żeby mieć taką sukienkę), ale stwierdziłam że chcę byś w sukni ślubnej tak długo jak tylko się da :wink:

Milenaw: my tez poprawin nie robimy :wink: Ale mysl o przebieraniu sie na weselu nie przyszla mi do glowy bo mojej sukni slubnej juz na pewno wiecej miec na sobie nie bede. Tylko w TEN dzien :mrgreen:

Offline Lilkuś

wasze sukienki poprawinowe
14 grudnia 2006, 14:43
to i ja dorzucę swoja "poprawinkówkę" :) wprawdzie jeszcez jej nie mam - szyje sie .... :):)



wpadła mi w oko i nie chce wyleźć ;)

wasze sukienki poprawinowe
14 grudnia 2006, 15:36
Mozesz zdradzić ile kosztuje uszycie takiej sukni i gdzie ją szyjesz?

Offline ilka2 Kobieta

  • entuzjasta
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 15.09.07 cywilny, 22.09.07 kościelny
wasze sukienki poprawinowe
15 grudnia 2006, 05:25
Lilkuś, Sukieneczka cudna :D  :D  :D

lubczyk.ml, znalazłam przedstawiciela tej firmy w Katowicach, byćmoże bliżej Ciebie też takowy się znajdzie. Ten salon ma sukienki ślubne ale mysle że te inne tez by posiadali :)

Offline *Ewelina* Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
15 grudnia 2006, 16:11
Mimo iz daleko jeszcze do mojego slubu to ogladajac sukienki poprostu jedna z nich strasznie mnie oczarowała i taka bym chciala na poprawiny.
Tyle ze zamiast rękawków to szelka przez szyje z koronki :)
Jestem ciekawa czy w CMŚ mozna uszyc sobie taka sukienke jakbym pokazała zdjęcie.


Jest boska.

Offline gosiaczekk Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
15 grudnia 2006, 18:22
mhmmm seksi będziesz :)

Offline *Ewelina* Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
15 grudnia 2006, 19:54
Cytat: "gosiaczekk"
mhmmm seksi będziesz

 :oops:
zobaczymy jak narazie ta jedyna mnie urzekła i do niej kozaczki z koronki takie jak miala Ooppoonnkka.
Mam nadzieje ze bedzie mozna ją sobie uszyc w CMS.

Offline froogunia Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
17 grudnia 2006, 17:21
Moja poprawinkowa sukienka:




Resztę fotek możesz zobaczyć w mojej relacji na 10 stronie :mrgreen:

Ewelinko jest nawet podobna do Twoje wybranki :lol:

Offline *Ewelina* Kobieta

wasze sukienki poprawinowe
17 grudnia 2006, 17:34
Cytat: "urszula_k"
Ewelinko jest nawet podobna do Twoje wybranki

własnie widze :)