e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: MAJOWE PANNY MŁODE  (Przeczytany 118338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marta83 Kobieta

• bywalec
    • Relacja
  • data ślubu: *  09.05.2009   *
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
12 marca 2009, 10:34
Jeszcze mam pytanie dziewczyny co sadzicie o tym bukiecie

http://wedding.w8w.pl/KWIATY/Bukiety%20%C5%9Blubne/Lilie/slides/sv042_bol.html

Czy slupki kwiatow lili nie beda mi sie sypaly na suknie?

Offline Justys851 Kobieta

• Chuck Norris
12 marca 2009, 11:42
marta83 bardzo ładny bukiecik  ;)
Nie znam sie na kwiatach ale może kwiaciarki to jakoś specjalnie zabezpieczają żeby własnie lilie nie brudziły   :drapanie:

Offline Betti Kobieta

• uzależniony
  • data ślubu: 2010
12 marca 2009, 13:13
Bardzo ładny bukiecik Marta, ale tak jak Justyna, nie znam się na kwiatkach, więc nie pomogę..

Offline wiśniowa Kobieta

• forumowy
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.05.2009
12 marca 2009, 13:15
gdzieś czytałam że da się przyciąć lilię tak żeby nie brudziła więc doświadczona kwiaciarka nie powinna mieć z tym problemu - bardzo ładny bukiecik

Offline michasia Kobieta

• forumowicz
12 marca 2009, 14:31
rzeczywiście bardzo ładny bukiecik.ale widać na nim, ze te słupki są czyste,moze kwiaciarki wcześniej czyszczą je z pyłku, albo to jest taka specjalna odmiana...nieiwem....napewno nikt nie da Ci bukietu, którym możesz się od razu upaćkać.:)

Offline anusiah Kobieta

• Chuck Norris
12 marca 2009, 17:06
 ;D fajny bukiet. Mi się podoba. A o pyłek nie martw się zupełnie - kwiaciarki usuwają pylniki - właśnie dlatego, że pyłek bardzo brudzi i plamy trudno sprać

Offline Mayaa Kobieta

• nowicjusz
  • data ślubu: 09.05.2009
12 marca 2009, 22:38
ładniutki bukiecik :)
a co do pyłku - racja - kwiaciarka musi albo raczej powinna pomóc zapobiec pobrudzeniu sukni, garnituru no i ogólnie gości ;)

Offline marta83 Kobieta

• bywalec
    • Relacja
13 marca 2009, 09:46