e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: MAJOWE PANNY MŁODE  (Przeczytany 113633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
5 stycznia 2009, 10:46
Dziewczyny Nowy Rok zawitał, czy w związku z tym macie jakieś postanowienia?? I jak tam idą dalsze przygotowania??
Przy składaniu zyczeń wszyscy usilnie życzyli mi znalezienia wymarzonej sukniu ślubnej bo to juz czas, żeby coś kupić. Dlatego generalniue czuję presję :D
CZy ktoś oprócz mie nie ma jeszcze sukni??

Offline werka23 Kobieta

  • Chuck Norris
    • [b][color=purple] Już odliczam... :D [/color]
  • data ślubu: 14.02.2009 15.05.2010 :i_love_you:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
5 stycznia 2009, 11:00
Fruzieńka   :hello:

jak fajnie juz trzecia forumka na 15 maj  :hopsa: :skacza: :hopsa:

Fruzieńka ślicznie to napisałaś z przesądami, ja własnie gdy dowiedziałam się ze mieisiąc Maryjny to sie uspokoiłam  ;D ;D ;D choć w wybijaniu z głowy bzdur forumki sa super  ;)  :-* :-* :-* dla was

Offline Betti Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 2010
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
5 stycznia 2009, 11:15
Faktycznie, maj jet miesiącem Maryjnym, całkiem mi to z głowy wyleciało.. No to skoro mi to przypomniałyście, to będe miała argument na te wszystkie bzdurne majowe przesądy :D
Dzięki dziewczyny :)

Offline missmax Kobieta

  • entuzjasta
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
5 stycznia 2009, 19:07
Dziewczyny Nowy Rok zawitał, czy w związku z tym macie jakieś postanowienia?? I jak tam idą dalsze przygotowania??
Przy składaniu zyczeń wszyscy usilnie życzyli mi znalezienia wymarzonej sukniu ślubnej bo to juz czas, żeby coś kupić. Dlatego generalniue czuję presję :D
CZy ktoś oprócz mie nie ma jeszcze sukni??


Ja jeszcze nie mam sukni :)
W tym tygodniu dopiero zaczynać będę poszukiwania.

Wierzę - że znajdę. Sukien jest full wybór. No a średni czas oczekiwania ponoć 3 miesiące, więc jeszcze się mieszczę. Jak nie wypożyczyć, to przecież można jakąś kupić w hurtowni/sklepie.

Offline zupcia Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
6 stycznia 2009, 12:37
Fruzieńka dzięki, przytoczę to wszystkim, którzy wierzą w przesądy i odradzali nam ślub w maju. Stawiam, że najbardziej trafi to do mojej Babci, w końcu to ksiądz tak powiedział  ;)

Ja też nie mam jeszcze sukni, jej wybór to jest to czego się najbardziej boje. Będzie dobrze jeśli coś wpadnie mi w oko, zachwycę się którąś - wtedy będę pewna, że to ta jedyna i będę spać spokojnie. Jeśli tak się nie stanie - wszystkie będą wydawały mi się w miarę ładne a wybór będzie mnie przyprawiał o ból głowy. No ale chyba już czas.


Offline werka23 Kobieta

  • Chuck Norris
    • [b][color=purple] Już odliczam... :D [/color]
  • data ślubu: 14.02.2009 15.05.2010 :i_love_you:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
6 stycznia 2009, 13:03
a ja nadal borykam sie z poszukiwaniem zespołu...jednak to nie jest taka prosta sprawa   ::)

Offline marta83 Kobieta

  • bywalec
    • Relacja
  • data ślubu: *  09.05.2009   *
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
6 stycznia 2009, 17:02
Dziewczyny Nowy Rok zawitał, czy w związku z tym macie jakieś postanowienia?? I jak tam idą dalsze przygotowania??
Przy składaniu zyczeń wszyscy usilnie życzyli mi znalezienia wymarzonej sukniu ślubnej bo to juz czas, żeby coś kupić. Dlatego generalniue czuję presję :D
CZy ktoś oprócz mie nie ma jeszcze sukni??


Ja jeszcze nie mam sukni :)
W tym tygodniu dopiero zaczynać będę poszukiwania.

Wierzę - że znajdę. Sukien jest full wybór. No a średni czas oczekiwania ponoć 3 miesiące, więc jeszcze się mieszczę. Jak nie wypożyczyć, to przecież można jakąś kupić w hurtowni/sklepie.


Ja mam juz suknie, dostalam od kolezanki, niestety musze przerobic lub uszyc nowy gorset pokaze juz po ;) Sukienki widzialam niedrogie, ale jakze piekne na Krzywoustego blizej w strone do Turzynu. Nawet stwierdzilam, ze gdybym nie dostalam to pewnie tam bym kupila :D

Pozwodzenia trzymam kciuki dziewczyny

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
6 stycznia 2009, 19:47
ja ostatnio chodziłam po salonach z koleżanką, która kupowała suknię na czerwiec i pani nam powiedziała, że jeśli ślub byłby w maju to już sukni z hiszpańskiej kolekcji by nam nie zamówiła, bo na pewno by nie przyszła...

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
6 stycznia 2009, 21:07
Ja jestem dobrej myśli :) że znajdę to wymarzoną :) najbardziej podobają mi się suknie polskiego producenta na, które czeka się 6 tygodni, więc jeśli wszystko pójdzie dobrze to suknię będę mieć na czas. Problem jest tylko w tym ,że wcale nie muszę dobrze wyglądać w tym co mi się podoba  :-\ więc trzeba mierzyć i mierzyć... ale powoli dojrzewam do tego :) Myślę, że po targach ruszę na podbój salonów :D
Na początku miałam ambicje, żeby jechać do płocka do salonu firmowego, gdzie dostępne są wszystkie suknie producenta z danej kolekcji, ale niestety nie ma bezpośredniego połączenia Szczecin - Płock.... więc tą podróż sobie darowałam.

PS. Zaczęliśmy produkcję zaproszeń i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona :D

Offline Betti Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 2010
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
8 stycznia 2009, 08:21
No to może pochwalisz się nam Maju175 swoimi zaproszeniami?

Offline werka23 Kobieta

  • Chuck Norris
    • [b][color=purple] Już odliczam... :D [/color]
  • data ślubu: 14.02.2009 15.05.2010 :i_love_you:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
8 stycznia 2009, 12:57
tak, tak...prosimy  :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:

Offline martika Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 30.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
8 stycznia 2009, 15:26
o dopiero zobaczyłam ten wątek:-)witam wszystkie majowe panny i panów młodych.
My też mamy ślub w maju z przypadku, ale nie żałuje, w maju mam urodzinki i maj to mój ulubiony miesiąc, a że nie ma literki "r" czy coś tam kto by się przejmował.
Miejemy tylko nadzieję że w maju będzie piękna pogoda, czego nam wszyskim życzę;-)

Offline Karolla77 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23.05.2009  :serce:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
8 stycznia 2009, 16:08
Witaj martika wśród majówek  :)

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
8 stycznia 2009, 22:12
martika  :hello:

Fotki zaproszeń umieszczę w nocy albo jutro rano, bo muszę je najpierw sfotografować :D

Offline Karolla77 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23.05.2009  :serce:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
9 stycznia 2009, 15:59
No więc maja175 czekamy...

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
9 stycznia 2009, 16:04
Tak jak obiecałam fotki naszego dzieła  ;)

Zrobiliśmy dopiero kilka zaproszeń :



Papier jest błyszczący w paski poziome, jak się patrzy prosto na zaproszeni eto kwiatek jest blady:


A jak się patrzy pod kątem to barwy są intensywne:D




A to tekst zaproszenia w środku (tekst jest łamany odpowiednio do zaproszenia, ale nie mogłam sobie poradzić z wordem więc jest jak jest, ale da się przeczytać :D ):



I to był było na tyle :)

Offline Karolla77 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23.05.2009  :serce:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
9 stycznia 2009, 16:12
No musze przyznac Maju że zaproszenia są bardzo ładne, dobrze to wymyśliłaś  ;D
Zdolna bestia z Ciebie  ;D ;D ;D

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
9 stycznia 2009, 20:03
maja175 bardzo fajne zaproszenia  ;)



Offline kabama Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 23.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
12 stycznia 2009, 07:27
Maja175 ciekawe te zaproszenia  :)

Offline wiśniowa Kobieta

  • forumowy
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
14 stycznia 2009, 23:22
fajne zaproszenia Maju :))) chyba tez powinnam się za zaproszeniami rozejrzeć bo już późno się robi
sukienki też nie mam póki co (ogólnie to chyba mocno zaspałam bo poza salą, muzyką i fotografem nie mam nic)
ale od poniedziałku intensywnie szukam i w sobotę mam nadzieję dokonać ostatecznego wyboru sukni

mam nadzieję, że wtedy pójdzie już z górki - buty, dodatki i strój dla pana młodego... kurcze tyle jeszcze roboty a czas leci nie wiadomo kiedy  ::)

Offline werka23 Kobieta

  • Chuck Norris
    • [b][color=purple] Już odliczam... :D [/color]
  • data ślubu: 14.02.2009 15.05.2010 :i_love_you:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
15 stycznia 2009, 12:33
hihi jeszcze nie ma nowin u majówek  ;D ;D ;D

maju bardzo ładne zaproszenia  :ok: i pomysłowe  ;)
wisniowa życze udanych łowów, i od razu nam sie tu pochwal  ;)

kochane 14.02.2009 o godz. 13:45 bierzemy ślub cywilny  :Serduszka:

majowa data pozostaje bez zmian. Dla nas to formalność a właściwy, ten szczególny dzień będzie w maju  ;) Wiec nadal czuje sie majowa kościelna panna młodą...  ;)

w weekend najdalej chcemy zamówić obrączki wiec będą już tez na maj.. zaraz wsiadam na netka za poduszeczką  :D

 :-*

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
15 stycznia 2009, 17:57
werka23 cywilny w lutym tego roku to taki spontan czy było zaplanowane już wcześniej?? Tak czy inaczej gratuluje serdecznie:) i to już tylko 30 dni :)

U nas na froncie weselnym kilka nowości:
1) kupiliśmy wódkę! 200 butelek 0,5l na ok 120 osób na wesele i poprawiny. Mam nadzieję, że taka wystarczy.
Po burzliwych dyskusjach, podjęliśmy decyzję, że kupujemy Luksusową (wahaliśmy się między Wyborową a Luksusową).
Teraz muszę zaprojektować etykietki na butelki :)

2) byliśmy u złotnika na przymiarce obrączek, rozmiar mojej obrączki jest dobry, obrączka mojego przyszłego męża była za duża. Obrączki nie były jeszcze wykończone, ale myślę, że będą śliczne :) Nawet na tym etapie prezentowały się dobrze :)

3) i musiałam domówić kartki do produkcji zaproszeń :) i zabrakło mi wstążki :/  ale tej nigdzie nie mogę dostać! Dziś byłam w trzech hurtowniach kwiatów i dodatków florystycznych i nigdzie nie było wstążeczki z organzy w kolorze zielonym :/ trzeba czekać na dostawy i sprawdzać co przyszło :/

4) przymierzyłam pierwszą suknię ślubną :) i fason, który wybrałam pasuje do mojej figury. Ale sama suknia którą przymierzyłam nie urzekła mnie :) W przyszłym tygodniu rozpocznę intensywne poszukiwania!

5) znalazłam zdjęcie bukietu, który chcę mieć na ślubie, Taka mam być kompozycja, ale kolor ciemny róż, fuksja.



No to się rozpisałam :D

Offline Justys851 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
15 stycznia 2009, 17:59
Bradzo ładny bukiet , tez się zastanawiam nad gerberami  ::)
zreszta ma tyle pomysłów że sama już nie wiem, a co qwidze jakis inny bukiet to mi sie bardziej podoba  ;D



Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
16 stycznia 2009, 00:04
Maju chodzi Cio taki?

Offline werka23 Kobieta

  • Chuck Norris
    • [b][color=purple] Już odliczam... :D [/color]
  • data ślubu: 14.02.2009 15.05.2010 :i_love_you:
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
16 stycznia 2009, 00:21
maju zupełny, nieplanowany spontan  ;) ;)

a bukiecik bardzo ładny  :ok:

hihi a ja sie rozglądam chyba za storczykami... takie ecure z żółtym oczkiem w środku... cudo.. a jak we włosach ślicznie wygląda  ;D ;D ;D

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
16 stycznia 2009, 10:54
baska98 dokładnie taki kolor :) a róże mają być o ton jaśniejsze :)

Offline kobietka Kobieta

  • maniak
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
16 stycznia 2009, 16:42
maja175 wasze zaproszenia sa super!!
niby proste, a takie przykuwajac euwgę;) i switny pomysł z tą gerberka, idze, ze pojawia sie ona jako motyw całego ślubu i wesela??
pOzdrawiam

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
16 stycznia 2009, 21:28
kobietka  tak jak napisałaś, gerbery są motywem przewodnim wesele. A zainspirowała mnie baska98 :)

Offline Betti Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 2010
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
19 stycznia 2009, 10:34
Bardzo ładne zaproszenia Maju, i dobry pomysł z tym gerberem jak motywem przewodnim.. Też zamierzam miec motyw przewodni :)

Offline maja175 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 02.05.2009
Odp: MAJOWE PANNY MŁODE
21 stycznia 2009, 14:21
Chyba już 10 raz piszę to wypowidź, bo za każdym razem coś jest nie tak! A to serwer przeciązony albo jakiś error albo jeszcze coś innego! Uhhh...  :glowa_w_mur:
 
W każdym bądź razie chciałam zapytać dlaczego tutaj tak cicho?! Do maja coraz biżej.... Jakie postępy zrobiłyście drogie Panny?

Ja się mogę pochwalić (ostatnio tylko ja się chwalę :/ ) że wczoraj zrobiłam małą rundkę po salonach i już w drugim salonie znalazłam suknię moich marzeń! Dziś odebraliśmy obrączki, a jutro idę przymierzyć suknię mych marzeń poraz drugi i wpłacić za nią zaliczkę :) mam nadzieję, że jutro uda się też kupić buciki do sukni!
To tyle co  u mnie :)
A co u Was?

baska98 powiedz mi proszę gdzie kupiłaś brystol na pudełeczka na prezenty dla gości? Bo jak zapytałam w sklepie papierniczym o brystol w kolorze fuksji to pani najpierw zapytała jaki to kolor :) a potem ,że nie ma takiego i nawet zadzwoniła do hurtowni z taki zapytaniem, ale tam też powiedzieli, że to bardzo rzadki kolor i ciężko taki zanleźć :/