e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kosmetyki bez których nie potrafię żyć  (Przeczytany 1294370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Agnieszka_B Kobieta

  • Szczęśliwa żona i mama
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 26 grudnia 2008
Ja tez zaczelam stosowac Cetaphil do mycia twarzy + dwa kremy na recepte bo okazało się że na starość dostałam trądziku rozwoatego (odziedziczone po mamie, ale całe szczescie wczesne stadium więc mam nadzieje, że uda się to zahamowac)


Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
mnie teraz tak wysypało, że szok
buzia, dekolt i plecy całe w krostach  :P

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
vonka, piąteczka  ;)
Mnie przed Wielkanocą tak na twarzy wysypało, że nawet jako nastolatka nie byłam tak zakrościała. Okazało się wprawdzie, że to wina diety, bo miałam wtedy zwiększoną ilość biała łącznie z koktajlami białkowymi i batonami proteinowymi. Walczyłam z tym aż do niedawna. Dostałam próbki kremu z filtrem La Roche-Posay
http://www.laroche-posay.pl/produkty-do-zabieg%C3%B3w-piel%C4%99gnacyjnych/Effaclar/EFFACLAR-DUO-SPF-30-p23614.aspx

Wieczorem nałożyłam sobie ten krem (choć jest na dzien ::)), a rano wszystko było złagodzone, mniej czerwone.
Kilka dni aplikacji, a ja prawie nic już nie mam  ;D

Tylko trzeba uważać, żeby się nie dostał do oczu, bo strasznie potem łzawią 8)
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline vonka

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
monijane ten krem u mnie stoi na półce już od roku i faktycznie jest rewelacyjny
próbowałam wielu kremów z apteki ale tylko ten mi podszedł
na początku, żeby całkiem się wyleczyć zużyłam dwa opakowania, później zaczął mi przesuszać skórę i musiałam zmienić ale gdy coś się pojawia zawsze wracam do niego
dodatkowo na noc używam wtedy ich żelu do mycia twarzy

Online agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny mam problem

Dziewczyna ktora dosc znana jest na rynku zrobila konkurs i wygralam glowna nagrode powiekszania ust

Ta kobieta ma same pozytywne oceny.

Bylam,zrobila doplacilam 50e bo chcialam inny kwas.

Przed powiekszeniem ust zwrocilam uwage ze mam lekko krzywa jedna warh
ge.Ledwo bylo widoczne bo mialam waskie usta.

I niestety kosmetyczka pp rowno wstrzyknela kwasu tak ze teraz ta krzywizne bardziej widac.

Pisalam do niej,kazala odczekac tydzien.Po tygodniu powiedziala abym przykechala na poprawke.Jechalam godzinke w jedna strone.Usiadlam i stwierdzila ze jednak mi nie poprawi bo teraz trzeba kolejny 1ml i pozniej kolejny aby wyrownac usta!
Kazdy zabieg 250e.
I odeslala mnie do domu.

Zostalam na lodzie.

Skontaktowalam sie z inna kosmetyczka ktora jest jedna z lepszych w tym co robi
na poczatlu nie chciala robic mi ust ale pp dluzszej rozmowie gdy dowiedziala sie jak kosmetyczka wykonala zabieg kazala przykechac.

Tak wiec z tego co zrozumialam mialam zle wykonany zabieg.
Mialam tylko pp 4 badz 5 wkluc na warge i kazde od dolu!Nie mialam modelowanych ust.
Kolejna kosmetyczka tez stwiwrdzila ze minimum 2 wizyty i ze bedzie leciitko widac krzywa warge ale nie az tak mocno jak teraz.

W sumie nie wiem co robic.

Czy sie bawic czy olac usta?


Slyszalam ze usta po takim zabiegu nie wracaja do swojego wygladu przed powiekszeniem-wiadomo schodzi kwas ale ksztaltem nie beda takie same.


Czy jest sens opisac cala sytuacje i odstraszyc inne kobiety?Czy olac skoro zabieg byl z konkursu?

I chce dodac ze to nie byla pierwsza lepsza kosmetyczka a osoba bardzo znana na rynku w Irlandii.Otwiera salon w uk i Pl.


Online agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Nie od dilu a od srodka wklucia mialam.


Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Ja bym juz nie grzebala wiecej, bo mozesz sobie tylko zaszkodzic bardziej. Odczekaj, a kwas szybko sie wchlonie. Nie powinno zostac sladu.

Taka moja rada, za te pieniadze to mozna sobie zrobic w PL usta u lekarza medycyny, w klinice. Zadna kosmetyczka, niewazne jak znana nie powinna tego robic. Tak w ogole, to uprawnienia do zakupu prawdziwego kwasu hialuronowego maja tylko lekarze. Nie wiem w co i gdzie sie zaopatruja kosmetyczki ::)

Online agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Kwas ma napewno oryginalny to bez 2 zdan , moze ktos zalatwil nie wiem ...


Dziewczyny ale krzywo usta mozna ppwiekszyc i wymodowac tak aby mialy ladniejszy ksztalt??

... bo szczerze mowiac tak sie u niej ppczulam jak by to byla moja wina , a nie jest ...


Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Agatka jak chcesz trochę zniwelować te kwas to przykładaj dużo ciepłych rzeczy do nich. Ja tak robiłam bo mi też zrypała usta, zrobiła tylko górną wargę i wyglądałam jak kaczka :D Szybko się wchłonął, teraz jest już dobrze i w sumie nie chcę nic z nimi robić. Ewentualnie ubytek w jednym miejscu bym uzupełniła, bo po wycięciu torbiela z dolnej wargi mam lekko ściągniętą jedną stronę. ALe ja bym do niej i tak napisała, że efekt Ci się nie podoba i nie polecisz jej nikomu, to co że z konkursu...

Online anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Ja bym oczywiście narobiła rabanu :P ale to ja!
Na poczatek próbowałabym polubownie. Nie na forum.

To bez znaczenie czy konkurs czy nie.
Wykonała usługę, w twoim odczuciu źle.
Zrób zdjęcia póki jest jeszcze wszystko dobrze widoczne.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Online agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Zdjec mam sporo.

Polubownie chcialam i bylam,ale z kwitkiem wyslala do domu.Do niej mam 40min w 1 strone.

I na koncu stwierdzila zebym sie na inny termin zapisala a i tak bedzie sie bala robic mi te usta ... dziewczyny to bylo w polowie czereca.Od tego czasu nie napisala jak usta czy glupie przepraszam...

a w wiadomosciach prywatnych przyznala sie do bledu.


Jak Wy mialyscie powiekszane usta?Ile wkluc?Czy tylko od srodkowej czesci jamy ustnej ?

Zawsze marzylam o ustach i bylam pewna ze mimo lekkiej krzywej wargi ktora i tak nie byla az tak widoczna da sie zrobic ladny ksztalt...

Tu pomslowane jakos ujda jeszcze ...



Tu bez szminki ...



Online agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
A to usta przed




Powiedzcie czy to byla moja wina ?
Tzn ze mam juz takie dziwne usta i dlatego wyszlo jak wyszlo i nie ma winy kosmetyczki?

Mi sie wydawalo ze pp to sa takie zabiegi aby nadac ksztalt...


Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
Ale dlaczego ma byc to Twoja wina? Nie rozumiem. Przeciez sama sobie ich nie robilas.
Oczywiscie, ze mozna skorygowac ksztalt za pomoca kwasu. Wydaje mi sie, ze poprostu mialas zrobione "na odwal sie".
A iloscia wkluc sie nie sugeruj, u kazdego bedzie inaczej. Ile mialas ml wstrzykniete? I dlaczego musialas doplacic za inny kwas, to co chciala Ci wstrzyknac za darmo?

Jezeli czujesz sie pokrzywdzona i to nie jest to, czego sie spodziewalas to napisz do niej.

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
Moim zdaniem twraz widać bardziej niż przed zabiegiem. Powinna Ci to jakoś zrekompensować ::)