e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kosmetyki bez których nie potrafię żyć  (Przeczytany 1456156 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
o przepraszam u mnie sa próbki z wszystkimi odcieniami  :P  ;D

No to tylko widać w Szczecinie taka bida ;)

hmmm..chyba sie sukszę na ten podkład z Pierre Rene ... ;D

Ogólnie ciężko go znaleźc ale jest na !00% w Drogerii Natura bo tam kupowałam :) cena to ok 22 zł

Morgan

  • Gość
a ja chce kupic podklad tylko juz sama nie wiem jaki... przy tych moich rumiencach :-/
jest teraz reklamowany matowy z Loreala, ma ktos?

Offline sarunia Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 31.12.19
Ja ostatnio uzywam z firmy Astor - Vitality i jestem z niego zadowolona. Również miałam problem ze świecącą buzią ale do czasu, aż zaczełam stosować pod podkład bazę. Baza świetnie matuje , przynajmniej u mnie i dużo łatwiej i lepiej rozprowadza się podkład :)

Offline svene Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 07-07-07
najlepszy podkład któremu od lat jestem wierna...to VIVHY DERMABLEND. super kryje i utrzymuje sie przez cały dzień. bardzo polecam.

Offline ANNUUSSIIA Kobieta

  • uzależniony
ja na rumieńce używam korektora Mary Kay, nie znalazłam podkładu który by je bez korektora porządnie ukrył, ale to zależy jakie kto ma rumieńce ;)

Offline elisabeth81 Kobieta

  • Chuck Norris
moje odkrycie: seria różana Ziaji
http://www.ziaja.com/offer/kosmetyki_1/twarz/peelingi_2,prod:peeling_z_mikrogranulkami.html

i niezmiennie balsam do ciała z serii ziaja med:
http://www.ziaja.com/offer/ziajamed/skora_sucha__wrazliwa,prod:krem_redukujacy_podraznienia_na_dzien.html
500ml super nawilżającego balsamu bezzapachowego w cenie ok 11zł..

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
tego balsamu ziaji jeszcze nie testowałam , mam za to całą serię różaną - 2 kremy ,peeling z mikrogranulkami  i płyn micelarny. Są super.
chociaż wcześniej używałam niebieskiego Sopot - tez był świetny-miał piękny zapach.
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Ja już od kilku lat - podkład Loreal Cashmere jest świetny :)


Offline Agulek79 Kobieta

  • Boże dopomóz mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies.
  • Chuck Norris
    • Agulek relacjonuje!
  • data ślubu: 27.06.2009
Ja też teraz używam niebieską serię Sopot Spa z Ziaji...rewelka!! Mam płyn micelarny, płyn do demakijazu oczu, krem do twarzy i krem pod oczy..  ;D

..a co byście poleciły do zakrycia cieni pod oczami?  :)

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Ja już od kilku lat - podkład Loreal Cashmere jest świetny :)

A dla mnie jeden z najgorszych  ::)

Teraz uzywam Astora takiego z pedzelkiem :) Daje rade.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Di Kobieta

  • Chuck Norris
Tez mam Astora z pedzelkiem :) Wszystko fajnie, gdyby byl troszke jasniejszy....na mojej bladej twarzy jest troche za ciemny...Za to moja Sis kupiła Revlon i jest baaardzo zadowolona - ja średnio...od cery zależy czy podklad bedzie ok...

Offline Di Kobieta

  • Chuck Norris
W moim wypadku korektor nie wchodzi w gre bo mam cala twarz w czerwonawych bliznach...wiec musze miec baaaardzo dobrze kryjacy podklad. Tylko to moze mi wyrownac koloryt cery :(

Offline pyh Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: mężatka od 7.7.7
w gliwickim ( :-\) Douglasie jest Revlon do cery suchej i tłustej, widzialam tez dzis Photoready, ale jest rozswietlający, wiec sie nim nie zainteresowałam. Cos z mineralnych tez mają.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
pyh, a ty ze Śląska jestes  :o ze po Gliwicach sie wloczysz ;)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline pyh Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: mężatka od 7.7.7
tak, od 4 lat

rybkawiedenka

  • Gość
Ja zawsze kupuję Rebvlona do tłustej i jest ok, ale zawsze obok stoi ten do suchej i normalenj.

Offline Olucha Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11 lipiec 2009r.
Dziewczyny czego używacie/łyście na ujędrnienie biustu po porodzie ?

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
w końcu zakupiłam zestaw peelingów z firmy Joanna:

rewelacyjne :D :D :D

do tego masło waniliowe:

fajnie się rozprowadza, nawilża i pachnie :D :D

Offline morgaina

  • Chuck Norris
Po porodzie nieśmiertelna Ziajka, jest masło ujędrniające.



Koszt ok 12 zł.

Offline paooolka Kobieta

  • Niufomaniaczka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.2009
dziewczyny, doradzcie! szukam podkladu dla bladolicych, wiekszosc za ciemna lub za pomoaranczowa, dzis spedzilam godzine w douglasie i kiszka, wyszlam z jedna probka... :(

Offline Olucha Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11 lipiec 2009r.
morgaina i pomaga faktycznie? U mnie po ponad 5 miesiącach karmienia widzę że w nie najlepszej kondycji jest skóra na piersiach aż się boję co będzie jak skończę karmić

Offline Ewiszka Kobieta

  • Chuck Norris
dziewczyny, doradzcie! szukam podkladu dla bladolicych, wiekszosc za ciemna lub za pomoaranczowa, dzis spedzilam godzine w douglasie i kiszka, wyszlam z jedna probka... :(

witaj w klubie białasów...obecnie testuję podkład Perfect Stay Astora (ten co reklamuje Przybylska) nr 100 (najjasniejszy) i nie jest źle ;)

Offline paooolka Kobieta

  • Niufomaniaczka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.2009
ja wczoraj zamowilam colorstay Buff :) zobaczymy ... :)

Offline morgaina

  • Chuck Norris
Olucha działa, ma fajną konsystencję fajnie się wchłania, ładnie nie za mocno pachnie i co najważniejsze można stosować karmiąc, ja tam polecam z czystym sumieniem. Jeszcze ok są kosmetyki Erisa z serii Pharmaceris też dla mam karmiących, ale tu już koszt wyższy.

Offline Elcik Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.06.2007
Peelingi te uwielbiam, w szczególności truskawkę :)

Ziajkę tez miałam potwierdzam, przyjemnie koi skórę, dobrze się wchłania i ładnie delikatnie pachnie.

Po porodzie polecam też żel Mustelli - świetnie chłodzi skórę i nawilża, ale też kosztuje swoje...

A i mogę polecić mój tusz do rzęs: Loreal Double Extension TUSZ DO RZĘS z odżywką :) robi swoje! (mój ma jeszcze chyba stare srebrno - niebieskie opakowanie)


Offline aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
Ja tez uwielbiam peeling - do ciala polecam FARMONA peeling cukrowy - po nim skóra jest pachnąca i nie trzeba jej juz balsamowac :)
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline Ewiszka Kobieta

  • Chuck Norris
ja wczoraj zamowilam colorstay Buff :) zobaczymy ... :)

daj znać jakie efekty :)

Offline paooolka Kobieta

  • Niufomaniaczka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.09.2009
 testuje photoready revlona, kolor ivory. na ta chwile jestem bardzo zadowolona!!! w pl nie moglam znalezc tego koloru, kolezanka przesłała mi z usa :) swietny jest!

Offline sylvia1pl Kobieta

  • Małżeństwo to słodka,dożywotnia kara za miłość :)
  • entuzjasta
  • data ślubu: 08.08.2008
Ja ostatnio przerzuciłam się na podkład Lirene City Matt i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona.No nie mogę się obejść bez niego!!

I jeszcze jakiś czas temu zakupiłam Nivea Good-Bye Cellulite jak dla mnie efekty zadawalające :)

Offline tete Kobieta

  • "Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań."
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2.06.2007
testuje photoready revlona, kolor ivory. na ta chwile jestem bardzo zadowolona!!! w pl nie moglam znalezc tego koloru, kolezanka przesłała mi z usa :) swietny jest!
jest juz na all...powiedz prosze jak on sie ma do colorsteya starego?jest cieżki czy lekki?kryjący itp?
Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań.