e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kosmetyki bez których nie potrafię żyć  (Przeczytany 1501240 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

uuuu ja po roku tipsów miałam taka masakrę, że szkoda gadac ::) a pomogła mi odżywka do paznokci z takiej firmy co w Naturze Drogerii można dostac tylko, zwie się chyba Clinique (czy coś w ten desen) i kosztowała całe 7 zł :P
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Mariolka Kobieta

Anusia musze poszukać tych twoich specyfikow
to musi być chyba jakaś nowość, bo jeszcze mi się w oczy nie rzuciło.
a często grzebię w kosmetykach na drogerii

Offline .:Anka:. Kobieta

mariola, ja znalazłam sklep internetowy - drogeria +apteka w jednym
szperając tam znalazłam te cudeńka - jak dla mnie naprawde rewelka i za jaką cenę  :o

Offline Mariolka Kobieta

no własnie, bo w realu naprawdę nie widzialam tych cudw
ja tez lubie takie nowości i do tego polskie i całkiem niedrogie
lubię własnie
Ziaję, Bielendę, joannę, dax cosmetic
mają naprawe super rzeczy
wyślij mi na priva adres tego sklepu z apteką

Ta odżywka do paznokci się zwała Sensique  :P - wstałam i sprawdziłam ;D

Aaa i jeszcze lakier do paznokci mój ulubiony, co zawsze go hurtem kupuje dla wszystkich koleżanek: cena 5,90 zl, firma Euphora, kolor: 23  ;D Polecam  :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Anusia, też uwielbiam ziaję. stosunek ceny do jakości jest rewelacyjny. tak samo dla mnie jest z blyszczykami do ust eveline - cena jakieś 7zł a trzymają się super długo (o wiele dłużej niż np. loreal glam shine).

A Eveline ma taki błyszczyk z silikonem co usta tak strasznie na początku szczypią, ale efekt jest 8)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline ricardo Kobieta

Dziewczyny a znacie może jakieś naprawdę bardzo dobrze nawilżające i regenerujące maski bądź odżywki do włosów?   na zniszczone włosy?

Anusia Twoją ziaję już spisałam, faktycznie nigdzie jej nie widziałam. Mogłabyś mi przesłać też stronę tego sklepu internetowego?

Offline mckr Kobieta

Anusia czy ja też moge prosić ???

plose :mrgreen:

Offline Wercia Kobieta

Anusia ja również poproszę o linka do tej drogerii internetowej ;D :-* a może wklej go tutaj ??? ::)

Offline :martyna: Kobieta

Aniu, i ja poproszę~

Offline mckr Kobieta

Ja tak Zuza polecam Wax, przez długi czas go używałam. Jednak ostatnio zakupiłam u fryzjera maske termiczą z Wella, rozprowadza sie ja na włoski i po 30sekundarz sie spłukuje. Ona w tych 30 sek. rozgrzewa sie i przenika do włosa. Jest bradzo fajna, włoski sa po niej gładkie, mieki i lśniace. Widział ją tez na allegro. Na codzień używam jedwabiu Biosilk, który lubie i to bardzo  ;D

Offline .:Anka:. Kobieta

wkleję tutaj
jesli nie bedzie zgodne z regulamniem to narobię ciut pracy moderatorkom  ;)
www.domzdrowia.pl
www.domurody.pl

drogira i apteka w jednym. nie wiem czy jest najtańsza ale i tak jest taniej niż w sklepie - przynajmniej na kilku porównywanch przez mnie produktach
jak macie linki do innych - lepszych, tańszych drogerii/aptek to podrzucćie  :)

Offline :martyna: Kobieta

dziękuję!

Offline Wercia Kobieta

Dziękuję Anusia :-*

Offline tylunia Kobieta

o dzieki za linki to ja tez sobie zobacze  ;D ;D
maseczke Wax kiedys sobie kupilam - jednak tesciowa sobie wziela...to kupilam 2 do blondu ale jeszcze nie uzywalam  ;D teraz chce sobie kupic podklad colorstay oczywiscie na allegro ale kurcze sprawdzalam ostatnio odcien w sklepie i nie zgadzaja mi sie numery w necie  ;D

Offline Kasia* Kobieta

Sensique z drogerii natura są super, ja mam cienie do powiek kupilam za jakies 5,99 i trzymaja sie naprawde długoooo.
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Taaa, tez mam pare szt. tych cieni i potwierdzam są :ok:
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline isiaczek Kobieta

A ja nawet dziś jestem nimi pomalowana i od rana słyszę że mam ładnie pomalowane oczy. Mam taki podwójny: ciemniejszy i jaśniejszy liliowy. I faktycznie długo sie trzyma ten "sensik"

Ja tyż mam dziś je "na sobie", nr 201 "Diamond Shine" - brąż z fioletem - moje ulubione 8)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline loona Kobieta

Pytanie do dziewczyn, które są w Anglii lub Irlandii - lub dla tych, którzy mają wiedzę.

Czy orientujecie się po ile można kupić perfumy Chanel Platinum Egoiste - męskie? 

 Będę wdzięczna za info.

Offline ASIA39 Kobieta

loona ja widziałam 100ml za ok 50 funtów ale to byla woda toaletowa nie widziałm perfum  :)

Offline tylunia Kobieta

a ja dzis w rossmanie kupiłam tusz max factor masterpiece max i 2000calorie za 49.99zł w pakiecie swiatecznym....normalnie tyle kosztuje jeden  ;D

Offline Mariolka Kobieta

to faktycznie niezła okazja z tym tuszem

Offline loona Kobieta

Ja też skusiłam się na cienie Sensique i muszę stwierdzić, że są całkiem fajne. Długo się trzymają i mają ciekawą paletę barw.

Offline demka Kobieta

i ja po cienie pobiegłam :D grosze kosztuja a są super :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Mariolka Kobieta

ej
a macie zdjecia tych cieni?
jak to wygląda?

Ja w akcie desperacji bo nie bylo mojego tuszu z Loreala, a z allegro za dlugo by szedl kupilam tusz
Volume Artist Absolute Cashmere Astora za cale 24 zl i okazal sie dla mnie REWELACJA :)
Ja mam długie rzesy ale wyraznie je jeszcze wydłuza, pogrubia i co wazne nie skleja :)
Chyba sie przerzucę na niego ;D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

MAriola na allegro znalazlam tylko taka fote




ale w Naturze na pewno znajdziesz :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline ricardo Kobieta

Napewno w Drogerii Natura będą te cienie. I chyba tylko tam.

A ja odkryłam niedawno bardzo dobrą odżywkę  :D  Kosztuje niecałe 4 zł, ja nakładam ją po umyciu, nakładam worek i na to czapkę i chodzę średnio z godzinę z tym. Włosy są mięciutkie, gładkie, błyszczące, dobrze nawilżone i łuski włosa są zamkniete.

A oto ona:



Jak narazie znalazłam ją tylko w Auchanie - a i tam się zdarza, że jej nie ma (czatowałam na nią jakiś czas :) )